GYIK

Kategóriák

Vásárlással kapcsolatos gyakori kérdések

Hogyan tudom a terméket megrendelni?
  • Megrendelés / Vásárlás ONLINE:
    • A kiszemelt termék mellett nyomja meg a kosár gombot.
    • A képernyő a kosárra ugrik. Itt eldöntheti, hogy tovább nézelődik, vagy rögtön megrendeli ezt a terméket. A kért mennyiségen is módosíthat még itt, vagy akár törölheti a terméket a kosárból.
    • Következő lépés, a szállítási mód kiválasztása. A választás után a rendszer a Szállítási költséget rögtön hozzáadja a fizetendőkhöz, a tévedések elkerülése végett.
    • Következő lépés, a már korábban megadott adatainak ellenőrzése.
    • Egy összesített oldalon ellenőrizheti az imént elvégzett feladatok eredményét. Itt megjegyzést is fűzhet a megrendeléséhez.
    • A Következő gombra kattintva elküldi nekünk a megrendelését, melynek sikerességéről egy visszaigazoló e-mail-t kap válaszul.
  • Megrendelés / Vásárlás SZEMÉLYESEN:
Melyik a rendelési azonosító?
  • Minden megrendelésről e-mail-ben automatikus visszaigazolást küldünk. Ebben az e-mail-ben szerepel a megrendelés száma, ami 12 számból áll.
  • Ez, a 12 szám segít beazonosítani a megrendelést, illetve ennek megadásával tud kollégáinknál a rendeléséről érdeklődni / módosítattni / töröltetni.
Miért nem kaptam visszaigazoló emailt / értesítést a megrendelésről?
  • Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Amennyiben ezt nem találta a levelek között, kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is. Amennyiben semelyik mappában nem találja, előfordulhat, hogy rossz e-mail címet adott meg. Ez esetben ügyfélszolgálatunknál tud segítséget kérni (info@tok-shop.hu), hogy a számlázási név alapján visszakeressék megrendelését.
Mikorra várható a rendelésem?
  • Amennyiben a termék készleten található, a szállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.
    Amennyiben a termék külső készleten található, plusz 1-2 munkanap beszerzési idővel kell számolnia.
    A szállítás pontos idejéről a futárszolgálat tud Önnek felvilágosítást adni, a feladást követően.
  • Érdeklődni a honlapunkon található chat-es felületen, vagy e-mail-ben az info@tok-shop.hu-n lehet a rendelésszám (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) megadásával, és munkatársaink készséggel segítenek Önnek.
Mikor tudom átvenni a személyes átvételre kért rendelésem?
Tudok-e módosítani a szállítási címen?
  • Kérjük, küldje el a megrendelésszámmal mellékelve a helyes címet e-mail-ben az info@tok-shop.hu-ra, és kollégáink javítják a címet.
Tudok-e módosítani a rendelésen? (más terméket helyette, még hozzátenni terméket)
  • Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a választott termék cikkszámát e-mail-ben az info@tok-shop.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
Tudok-e törölni terméket a rendelésből?
  • Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a megrendelésről törölni kívánt termék cikkszámát e-mail-ben az info@tok-shop.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.
Hogyan tudom törölni a rendelésem?
  • Kérjük, küldje el a weboldalunkon található chat-es felületen, vagy e-mail-ben az info@tok-shop.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) az ok megjelölésével, és munkatársaink törlik a kívánt rendelést.
Hol tudok RMA ügyintézésen belül csereterméket megadni?
  • Kérjük, küldje el nekünk a kapott RMA számmal mellékelve a kívánt termék cikkszámát, és kollégáink intézkednek az ügyben.
Hogy tudok terméket visszaküldeni?
  • Amennyiben a termék nem megfelelő (nem tetszik / nem jó a méret stb.)
    • Kérjük, töltse ki a https://www.tok-shop.hu/rma oldalon található űrlapot, ezáltal kapni fog egy visszaigazoló e-mailt, ebben lesz egy RMA szám.
    • Ezt a borítékon láthatóan feltüntetve vissza kellene küldeni nekünk a terméket a 1139 Budapest, Lomb u. 27/b. címre, vagy juttassa el hozzánk személyesen (amennyiben van rá lehetősége), a gyorsabb ügyintézés érdekében.
    • Miután visszaérkezett a csomag, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessenek a részletekről.
  • Segítség az RMA űrlap kitöltéséhez!
  • Kérjük, töltse ki a hibajegy beküldése alatti részt, mindkét oszlop minden mezőjét!
    • Kiemelt RMA ügyintézés (kivétel)

      Ezt csak akkor kell bejelölnie, amennyiben megvásárolta a garancia + szolgáltatásunkat.
    • Személyes adatok

      Név
      E-mail cím (ne legyen szóköz az e-mail cím előtt, vagy után! Kérjük figyeljen a pontos e-mail cím megadására, mivel az ügyintézés során ezen a címen fogjuk Önnel felvenni a kapcsolatot!)
      Telefon
    • Cím: Irányítószám, Település, Cím

      Átvétel időpontja! (Fontos, hogy ezt a mezőt se hagyja ki, enélkül nem engedi majd az űrlapot elküldeni!)
    • Visszaküldési lehetőségek

      Egy új termékkel szeretném helyettesíteni (amennyiben teljes más terméket szeretne).
      Szeretném kicserélni egy másik termékkel (amennyiben a korábban megrendelt darabból szeretne egy újat)
      Amennyiben a vásárlástól kíván elállni, egyelőre hagyja ki!
    • Megrendeléssel kapcsolatos

      Számlaszám vagy rendelésszám (a számlán található, vagy a visszaigazoló e-mailben, 2019-el kezdődik!)
      Cikkszám: a visszaküldendő termék cikkszáma. Amennyiben több terméket kíván visszaküldeni, kérjük a cikkszámokat vesszővel elválasztva írja le! A cikkszám a számlán a termék megnevezése mögött található zárójelben, vagy a visszaigazoló e-mailben!
      Mennyiség: A visszaküldendő termékek darabszáma
      Milyen készüléke van: az Ön készülékének a pontos típusa! Modellszámot is megadhat, amit a beállításokban talál - az eszköz névjegye / a készülékről / a telefonról, illetve hasonló szinonimákkal jelölve.
    • Miért küldi vissza?

      Kérjük válassza ki a legördülő menüből a visszaküldés okát!
      Az Észrevételekhez tud bővebben is írni, akár a kívánt cseretermék cikkszámát is megírhatja itt!
      Amennyiben a vásárlástól kíván elállni, kérjük válassza az elállok a vásárlástól opciót, majd a baloldalon a visszaküldési lehetőségeknél válassza ki a SZERETNÉM VISSZAKAPNI A TERMÉK VÉTELÁRÁT opciót!
      Bankszámla adatok: Kérjük töltse ki ezt a részt is.
    • Utolsó lépés

      Kérjük pipálja be a nem vagyok robot részt! Enélkül szintén nem hagyja az űrlapot elküldeni!
      Végül kattintson a küldés gombra.
      Amennyiben mindent a leírtak szerint csinált, az űrlap tetején ki fogja írni, hogy sikeresen rögzítette, és e-mailben elküldtük Önnek az RMA számot, illetve a tudnivalókat egy automatikus üzenetben. Kérjük az e-mailt ellenőrizze a spam / promóciók mappában is, amennyiben nem érkezne meg!
  • Amennyiben a termék kiküldésénél mi hibáztunk
    • Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@tok-shop.hu e-mail címen. A továbbiakról ott kap tájékoztatást.

      Ez esetben a termékért mi fogunk futárt küldeni.
  • Amennyiben hibás vagy törött terméket kapott
    • Kérjük, küldjön képet a hibás termékről az info@tok-shop.hu-ra, munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.
Hogyan tudom a terméket kicserélni? Hogyan/hol tudom a cserét intézni?
  • Kérjük, töltse ki a https://www.tok-shop.hu/rma oldalon található űrlapot, ezáltal kapni fog egy visszaigazoló e-mailt, ebben lesz egy RMA szám.
    Ezt feltüntetve a borítékon vissza kellene küldeni nekünk a terméket a 1139 Budapest, Lomb u. 27/b. címre.
  • Vagy juttassa el hozzánk személyesen (amennyiben van rá lehetősége), a gyorsabb ügyintézés érdekében.
    Miután visszaérkezett a csomag, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy egyeztessenek a részletekről.
Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
  • Amennyiben a vásárlástól kíván elállni, kérjük küldje el e-mailben az info@tok-shop.hu-ra a bankszámlaszámát az ok megjelölésével, megrendelésszámámával mellékelve (amit a visszaigazoló e-mailben kapott), és munkatársaink intézkednek az ügyben.
    Maximum 14 nap áll rendelkezésünkre a megadott összeget visszautalni.
    Az utalásról e-mailben fogják értesíteni.

Szállítással kapcsolatos gyakori kérdések

Hol tart a csomagom / rendelésem?
  • Kérjük, küldje el a weboldalunkon található chat-es felületen, vagy e-mailben az info@tok-shop.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló email-ben kapott) és munkatársaink azonnal visszajeleznek a rendelés állapotáról Önnek.
  • Amennyiben a rendelése már a futárszolgálatnál van, kollégáinktól e-mailben (info@tok-shop.hu) a megrendelésszám megadásával el tudja kérni a rendelés csomagszámát. Ezt a csomagszámot kell beírni a https://www.sprinter.hu weboldalon a csomagkeresőbe, vagy ennek megadásával telefonon / e-mailben tud érdeklődni a futárszolgálatnál.
  • Amennyiben a rendelése már a Pick Pack ponton van, kollégáinktól e-mailben (info@tok-shop.hu) a megrendelésszám megadásával el tudja kérni a rendelés csomagszámát. Ezt a csomagszámot kell beírni a https://www.pickpackpont.hu/csomagkereso weboldalon a csomagkeresőbe, vagy ennek megadásával tud telefonon / e-mailben érdeklődni a futárszolgálatnál.
  • Elérhetőségek
Hogyan tudom elérni a futárt?
  • A csomag szállításáról, annak pontos idejéről a futár telefonon értesíti Önt.
  • További információért a +36 1 881 2615 telefonszámon vagy e-mailben info@sprinter.hu-n tudja elérni a Sprinter futárszolgálatot.

Üzlettel kapcsolatos gyakori kérdések

Hol található az üzlet? Meddig van nyitva?
Feltesznek-e fóliát telefonra / tabletre? Melyik mennyibe kerül?
  • Fólia felhelyezés:

    1000 Ft telefonra
    1500 Ft tabletre

  • Minden üzletünkben, kollégáink által felhelyezett fóliára 3 nap garanciát vállalunk.
  • A fólia / üvegfólia felhelyezése ELŐTT kérjük, minden esetben hasonlítsák a terméket a készülékhez, megbizonyosodva arról, hogy a termék nem mérethibás és pontosan illeszkedik. Amennyiben ez nem történik meg és a mérethibás fóliát felhelyezi, abban az esetben a garanciát nem tudjuk vállalni!
Hogyan jutok el az üzlethez?
  • A weboldalon található útvonaltervezővel könnyedén ide talál üzletünkhöz: https://www.tok-shop.hu/oldal/szakuzlet
    Google maps: https://www.google.com/maps/dir//47.5373082,19.0709025/@47.537308,19.070902,16z?hl=hu

  • Tömegközlekedéssel

    Újpest felől: M3-as metrópótló busszal (a Váci úton) a Forgách utcai metróállomásig kell utazni. Majd a benzinkút mellett balra, a Fáy utcán kell menni gyalog körülbelül 300 métert és jobbkéz felöl már látni fogja az üzletet.
    A belváros felől: Tömegközlekedéssel az Árpád-híd metroállomásig kell utazni. Innen gyalog a Váci úton észak felé kell sétálni, a Frangepán utcáig (kb: 400 m). Rá kell fordulni balra a Frangepán utcára, majd az első utca balra a Lomb utca lesz. Onnan már csak pár méter és meglátja az üzletünket.
Milyen sorszámot kell húznom (melyik mit jelent)?
    • sorszám: Vásárlás
    • sorszám: Webes megrendelések átvétele.
      Ha megrendelését szeretné átvenni és mellette még vásárolni, akkor elég ezt a sorszámot húznia.
    • sorszám: Reklamáció ügyintézés, Garanciális ügyintézés, Termékcsere


  • A sorszám húzás kötelező, erről külön statisztikát vezetünk.
  • A vásárlók hívása NEM sorrendben történik!
Várakozás, várakozási idő?
  • Mivel szaküzlet vagyunk, igény szerint a vásárlás mellett fólia felhelyezés is zajlik, így akár egy-egy vásárlóval 10-20 percet is foglalkoznak kollégáink. Ez érthető módon megnyújtja a várakozási időt.
    Megértésüket köszönjük!
  • Tapasztalataink szerint bizonyos napszakokban hosszabb várakozási időre kell számítania.
10-11
11-12
12-13
13-14
14-15
15-16
16-17
17-18
18-19

Általános kérdések

Garanciák (tokokra, fóliákra, felhelyezésre)
  • Minden utángyártott termékre 3 hónap a garancia.
    Minden gyári termékre 6 hónap a garancia.
  • Fólia felhelyezésre 3 nap a garanciát vállalunk, amennyiben üzletünkben, kollégáink helyezték fel a fóliát a készülékre.
    Az íves (hajlított) szélű telefonok esetében, a készülékek kialakítása miatt nem minden tokkal használható! A tok és az üvegfólia sok esetben összeérhet. Ezért a tok az üvegfóliát "felnyomhatja" és ezáltal sérülhet, feljöhet a fólia. Az ilyen esetekért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, és ebben az esetben sem tudunk semmilyen garanciát vállalni.
  • Garanciahosszabbításra személyesen üzletünkben van lehetősége, az általános garancia mellé:
    + 3 hónap garancia: 290 Ft
    + 6 hónap garancia: 490 Ft.
Okostok: Mi a különbség a gyári és az utángyártott (Smart view Cover) között? Miért nem érzékeli a kijelzőt?
  • Utángyártott
    • A Smart view Cover elnevezés a gyári tok koppintása után egy fantázia név, mert pontosan ugyan úgy néz ki, ellenben nem rendelkezik okos funkciókkal.
    • A különbség az áron is tükröződik, hiszen 10.000 Ft-al olcsóbb.
    • Hívás mutatós, mivel a fedlap átlátszik, ha elég erősre van beállítva a kijelző fényereje. Amennyiben van olyan funkció a készülékben, amivel a kijelző érzékenységét lehet állítani és az érzékenyre van állítva, akkor kezelhetővé válik a fedlapon keresztül, azonban ezt egy kijelzővédő fólia befolyásolhatja!
    • Az ébresztő funkciót sajnos nem tudja magától, ám a QR kód beolvasásával működőképessé válhatnak a funkciók, ha kompatibilis a készülékkel. Amennyiben a készülék dobozán nem található QR kód, az alábbi applikáció letöltését javasoljuk:
      Proximity Sensor Screen On Off - Wave lock unlock
  • Gyári okostokok
    • A előlapot védő rész úgy lett kialakítva, hogy amellett, hogy teljes védelmet nyújt a kijelzőnek, úgy is irányítható a telefon, ha az első része le van hajtva.
    • Az okos tokok az értesítések böngészése mellett a telefonbeszélgetések kezelésére, vagyis a hívások fogadására és bontására is alkalmasak, azaz ki sem kell nyitni a tokot ahhoz, hogy fogadj egy hívást a telefonon.
Milyen a készülékem pontos típusa? Hol tudom ezt megnézni?
  • A készüléke pontos típusát a modellszám beazonosításával tudja meg.
    A modellszámát, amit a beállításokban talál - az eszköz névjegye / a készülékről / a telefonról, illetve hasonló szinonimákkal jelölve vagy a készülék hátulján találja meg.
  • Kérjük, a készüléke kiválasztásánál figyeljen a típusra és az évjáratra, a megfelelő méret miatt.
Milyen fólia jó a készülékemhez? Miért az, ami keskenyebb?
  • Mi többnyire azt a fajta fóliát szoktuk ajánlani a vásárlóknak, ami nem ér végig, nem ér ki a kijelző széléig, hogy bármiféle tokokkal is kompatibilis legyen. A tok és az üvegfólia sok esetben összeérhet. Ezért a tok az üvegfóliát "felnyomhatja" és ezáltal sérülhet, feljöhet a fólia. Természetesen ez nem mindegyik készülékre igaz.
  • Szaküzletünkben többfajta fólia is megtalálható.
  • Azoknak a vásárlóinknak, akik ragaszkodnak az íves fóliához - ahhoz ami kiér teljesen a kijelző széléig, javasoljuk azokat a tokokat (NILLKIN, SPIGEN), amelyek ezekkel a fóliákkal is kopatibilisek lesznek.
  • Szaküzletünk bővelkedik a választékkal. Ha személyesen jön, kollégáink tanácsokkal is ellátják, illetve segítenek kiválasztani a megfelelő fóliát és tokot a készülékre.
Miért esik le a fóliám pár napon belül?
  • A kijelzők üvegének csiszolása nem minden esetben egyenletes, ezért előfordul, hogy a kijelző üvegének alsó és felső részei között különbségek keletkeznek, amelyből kifolyólag az üvegfólia az egyik részen még megfelelően, a másik részen viszont már nem kellőképpen tapad fel a kijelzőre.
    Ez azt jelenti, hogy lehetnek olyan gyártású azonos márkájú és modell számú készülékek, amelyek esetében tökéletesen feltapad az üvegfólia a kijelzőre, de előfordulhat az is, hogy a másik ugyanazon márkájú és modell számú készüléken pedig nem tapad fel rendesen.
  • Amennyiben üzletünkben vásárolta, kollégáink által kérte a felhelyezést és a fólia 3 napon belül fellevegősödött, leesett: garanciálisan, térítésmentesen cseréljük, felhelyezzük az új terméket.
  • Az íves (hajlított) szélű telefonok esetében, a készülékek kialakítása miatt nem minden tokkal használható! A tok és az üvegfólia sok esetben összeérhet. Ezért a tok az üvegfóliát "felnyomhatja" és ezáltal sérülhet, feljöhet a fólia. Az ilyen esetekért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, és ebben az esetben sem tudunk semmilyen garanciát vállalni.
Melyik fóliát válasszam? Mi a különbség a kijelzővédő fólia és az ütésálló üvegfólia között?
  • Egyszerű, karcálló műanyag védőfóliák
    • A műanyag védőfóliák a készülékek karcolódásának elhárításáért felelnek. Ezen kívül nem ígérnek sokat. Mivel nem ütésállóak, ha leesik a készüléke, a kijelző szinte biztosan összetörik. Abban az esetben ajánljuk, ha egyáltalán nem jellemző Önre, hogy leejtené a készülékét. Ellenkező esetben mindenképpen valami erősebbre van szüksége.
  • A karc- és törésálló kijelzővédő üvegfóliák
    • Az ütésálló kijelzővédő üvegfóliák már sokkal többet tudnak az műanyag elődjeiknél, ezért minden esetben megfelelő választásnak bizonyulnak. Szintén ellenállnak a karcolódásoknak és horzsolódásoknak, emellett az ütődésekkor keletkező rezgési energiákat is elnyelik, így nem a telefon képernyője fog összetörni, hanem maga az üvegfólia.
  • A karc- és törésálló 3D kijelzővédő üvegfóliák
    • A 3D ütésálló kijelzővédő üvegfóliák a legújabbak a piacon. Nagy különbségük az előző társaikkal szemben, hogy amíg azok csupán a készülék képernyőjére fókuszálnak, addig a 3D-s üvegfóliák kialakításának következtében, a készülékek teljes előlapját lefedik.
    • Az íves (hajlított) szélű telefonok esetében, a készülékek kialakítása miatt nem minden tokkal használható! A tok és az üvegfólia sok esetben összeérhet. Ezért a tok az üvegfóliát "felnyomhatja" és ezáltal sérülhet, feljöhet a fólia. Az ilyen esetekért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, és ebben az esetben sem tudunk semmilyen garanciát vállalni.
Mi az a cikkszám, hol találom?
  • A cikkszám, olyan egyedi azonosító, amely egyedileg azonosít minden egyes anyagot, árut vagy készterméket. A cikkszám rövidebb, mint a termék teljesen pontos megnevezése, így megkönnyíti az elektronikus adatfeldolgozást.
  • Ez a cikkszám a weboldalon a termékek alatt található.
    A megrendeléseknél / a kiállított számlán a termék neve mellett található.
  • Ezt a cikkszámot kell minden esetben megadni kollégáinknak, ha rendelést szeretne módosítani, vagy termék elérhetőségéről, állapotáról szeretne érdeklődni.

Fogalmak

Mi az a defender? Mi az a TPU?
  • A defender tokok rettentő hasznosak, kifejezetten nagyobb ütések elhárításra lettek kifejlesztve. Ezek jóval vastagabbak a hagyományos tokoknál, sarkai külön meg vannak erősítve. Az előlapra ráhajló résznek köszönhetően nem csak a telefon hátulját kíméli meg, de a kijelzőt is. Anyaga általában masszív műanyag, ami szilikonos erősítésekkel van kiegészítve. Ezáltal könnyedén lehet tisztítani is. A legtöbb ilyen tok alján kipattintható porvédő található, ami megvédi többek között a jack bemenetet, a töltőcsatlakozót a szennyeződésektől. A teljes körű biztonság érdekében érdemes egy üvegfóliát beszerezni mellé.
  • TPU szilikon tokok
    • TPU anyagok a klasszikus elasztomerek közül a lényegesen nagyobb mechanikai szilárdságukkal emelkednek ki. További kitűnő tulajdonságuk a kopásállóság, extrúzióval szembeni szilárdság, nagy terhelhetőség és a nagy szakítószilárdság.
      A TPU anyagok nagyobb keménységeknél is jó rugalmasságot mutatnak a - 40°C … +100°C hőmérséklet-tartományukban, nagyon jó az öregedésálló és ózonálló képességük.
      A szilikon anyagú tokok talán a legkedveltebbek a mobil kiegészítők körében. Egyszerűségének köszönhetően bárki szívesen használja. Könnyű, rugalmas és jól illeszkedik. Egy védőtoknál a legfontosabb szempont, hogy kellő biztonságot nyújtson készülékünknek, és a szilikon tokok remekül végzik ezt a feladatot. Rengeteg színben megtalálható, ráadásul pénztárcabarát. Ami a designt illeti, a szilikon tokoknál nincs határ. Lehet kapni egyszínűt, átmeneteset, mintásat, de még színváltósat is. Nehezen koszolódik, tisztítása egyszerű.
  • BUMPER tokok
    • A bumper (ejtsd: bámpör) egy nem mindennapi tok, ugyanis ennek nincs hátlapi vagy előlapi védőfelülete, ez csak egy ütést felfogó védőkeret. Készülhet szilikonból, műanyagból, de akár alumíniumból is. A keret a telefon oldalsó éleire illeszkedik és kicsit rálóg a készülékünk elő- és hátlapjára, így védi meg a sérülésektől. Érdemes beszerezni mellé egy üvegfóliát a kijelzőnkre. Nagyszerű design elem, egy jól megválasztott színben nagyon fel tudja dobni a telefonunkat. Ráadásul nagyon könnyű felhelyezni és tisztítani is, anyagtól függetlenül. Mindennapi használatra tökéletesen megfelel, azonban ha mondjuk a sziklamászás az életünk, válasszunk inkább egy defender tokot.
-10
nincs dynretteszt